مراسم تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پارالمپیک با حضور وزیر ورزش برگزار شد.

به فاصله سه روز مانده تا اعزام کاروان فرزندان ایران به بازی‌های پارالمپیک، مراسم تجلیل ار مادران و همسران ورزشکاران این کاروان برگزار شد.

این مراسم امروز در هتل المپیک و با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش، شروین اسبقیان و مریم کاظمی پور معاونان وزیر ورزش، غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک، محمد پولادگر نایب رییس کمیته و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پاریس، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اعضای کاروان ایران و خانواده‌های سلن برگزار شد.

وزارت ورزش در آستانه اعزام کاروان ایران به بازی‌های پارالمپیک، پاداش ویژه‌ای به اعضای کادر فنی و ورزشکاران این کاروان و خانواده‌های شان پرداخت کرد.

از سوی وزارت ورزش به منظور تقدیر از ورزشکاران پارالمپیکی، مربیان و خانواده‌های آنها مراسمی برگزار شد تا با پرداخت پاداش از آنها تجلیل شود. 

پاداش کاروان فرزندان ایران به این شرح است:

ورزشکاران پارالمپیکی: ۱۰۰ میلیون تومان

سرمربیان: ۳۰ میلیون تومان

مربیان: ۱۵ میلیون تومان

مادران ورزشکاران پارالمپیکی: ۱۰ میلیون. تومان

همسران ورزشکاران پارالمپیکی: ۱۰ میلیون تومان

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در نشست صمیمی با ورزشکاران پارالمپیکی گفت:خوشحالیم که در خدمت شما هستیم و هر آن چیزی که برای کاروان المپیک صورت گرفت، برای کاروان پارالمپیک در نظر گرفته شده است و خواستیم تا این هم‌سان‌سازی انجام شود.

وی افزود: شما در آستانه یکی از سفر‌های مهم زندگی‌تان هستید و نماینده ورزش کشورمان در بازی‌های پارالمپیک خواهید بود و امیدوارم دست‌پر از این آوردگاه برگردید.

در بازی‌های المپیک ورزشکاران با افتخارآفرینی‌های خود باعث خوشحالی مردم شدند و این انتظار را داریم که ورزشکاران پارالمپیکی هم خوب بدرخشند و مردم را خوشحال کنند.

غفور کارگری، رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این نشست صمیمانه گفت:صمیمیت و همدلی در کاروان موج می‌زند و یکی از ویژگی‌های کاروان، این است که روی هدف متمرکز شده است تا نتیجه مورد نظر به دست آید.

وی افزود: شاهد یک اتفاق بسیار زیبا و ارزشمند هستیم و مادران و همسران ورزشکار در این مراسم حضور دارند تا روحیه آنها افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: یک میلیارد تومان پاداش، غیر از پاداش‌های تعیین شده برای ورزشکاران در نظر گرفتیم و امیدواری من به کسب یک مقام خوب بیشتر شده است، چون امام رضا (ع) به ورزشکاران توجه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار